28 Mayıs 2021

Sudoku Tanıtım Toplantısı

 Merhaba sevgili bloggerlar. Biliyorsunuz kağıt üzerinde oynanan zeka oyunlarını öğrenmek, öğretmek için bu projemize başladık.

Ben projemize 6 öğrencim ile dahil oldum. Medine, yaren, bişar, abdulbaki, emine Nisa, saadet beni bu projede yalnız bırakmadı. Birlikte öğrendik birlikte öğrettik.

Yalnız projede karma okul takımları kuruldu ve her birimiz bir oyunun grubuna dahil olduk.

Ben sudoku oyununun sorumluluğunu üstlendim. Çok ama çok eğlenceli bir tanıtım ve turnuva dönemi geçirdik. Sizlerle bu deneyimlerimizi paylaşmak istiyorum. İyi seyirler dilerim

Değerli okurlar, biz sudoku takımı olarak görev dağılımı yaptık. Bakınız padlet te her öğrencinin ismi yaptığı çalışmalar ve görev dağılımımız var.

https://padlet.com/200501002/lgstwpbtdl2mi0wt 

Görev dağılımından sonra herkes kendi sorumluluğunu yerine getirmek için çalıştı ve tanıtıma hazırlandı. Oyunun tarihçesi, kuralları anlatıldı. Örnek oyun tanıtımı yapıldı. Sonra da projemize dahil olan tüm çalışma arkadaşlarımıza online olarak oyunu tanıttık. Zevkle izleyiniz.

https://youtu.be/yZRwyeWj_xo

Yukarıdaki kişiler sudoku tanıtım toplantısı sonunda yaptığımız quizin lider tablosudur. Buradan 1.olan Rüya'yı tekrar tebrik ediyorum. 

Merhaba değerli okurlar. Sudoku oyununu, tanıttık öğrettik. Sonra bol bol oyun oynadık. Her akşam saat 9 da sudoku oyunu oynamak için WhatsApp uygulamasında bizim grubumuzda bir araya geldik. Örnek oyun çözümleri yaptık. Günün birincisini belirledik. Kimi zaman hırslandık kimi zaman vazgeçtik. Kimi zaman yendik kimi zaman yenildik ama çok eğlendik. 

Sonra turnuvalar başladı. İlk sırada sudoku oyunu vardı. 3 turda yarıştık. Quizizz uygulamasıyla online olarak sorulara cevap verdik. İlk tur kolay 6x6 lik 4 sorudan oluşuyordu. 2 tane doğru cevabı olan 2.tur da yarışmaya hak kazandı. 2.turda ise 2 tane 6x6 ve 1 tane 9x9 luk soru sorduk. 3 sorudan 2 tane doğru cevabı olan 3.tur yani final, turunda yarıştı. Finalde ise 2 tane 9x9 luk soru sorduk. İşte turnuva videolarımız... 

https://youtu.be/qaD5FZgyOdA

https://youtu.be/xSt32Q33Vz4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder